Ticketshop

Festival ticket kopen?

Losse tickets

Direct afrekenen

E-ticket

Deze ontvang je per mail

Veelgestelde vragen

Als vanwege overheidsredenen een evenement in de huidige vorm en het gepland moment geen doorgang kan vinden, wordt er in eerste instantie gekeken of de activiteit inhoudelijk aangepast of verplaatst kan worden. Mocht dit het geval zijn, blijft je kaartje geldig als toegangsbewijs.

Mocht een evenement onverhoopt geannuleerd worden, dan wordt het bedrag dat vanuit het kaartje voor deze activiteit gereserveerd is gerestitueerd.

Een los ticket kan je doorverkopen aan iemand anders.

Passe-partouthouders ontvangen één ticket met barcode dat toegang geeft tot alle evenementen binnen de passe-partout. Eenmalig je toegangsbewijs doorverkopen is mogelijk, maar op eigen verantwoordelijkheid.

Heb je een ticket doorverkocht? Stuur dan altijd een e-mail naar de organiserende partij met de wijziging, zodat er geen problemen ontstaan bij de ticketcontrole. 

In de voorverkoop zijn er geen aanvullingen mogelijk op de vastgestelde pakketten. Uiteraard is het wel mogelijk in de losse verkoop nog aanvullende tickets te kopen voor extra evenementen.

We helpen je graag verder!

Stuur een mailtje naar lustrum@orcaroeien.nl en we komen er zo spoedig mogelijk op terug.